تشدید بارش ها در نواحی شمال شرقی کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد تشدید بارش ها در نواحی شمال شرقی کشور از جمله گلستان و خراسان شمالی و رضوی خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه چهارشنبه در غالب مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان در ساعاتی از روز بارش و وزش باد خواهیم داشت  گفت:  بتدریج از مقدار ابرناکی و بارندگی در این مناطق کاسته می شود .

به گفته وی شدت بارش امروز در استانهای گلستان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

او با بیان اینکه  پنجشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام مستقر میشود گفت: روز  جمعه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استانهای واقع در جنوب غرب جنوب و غرب کشور همچنین در غرب کرمان و اصفهان مناطقی از دامنه های جنوبی البرز شامل استانهای زنجان قزوین البرز و تهران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می.شود.

وی افزود: روز شنبه در شمال غرب برخی مناطق کرمانشاه و همدان ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش پیش بینی میشود و بعد از ظهر این موج از شمال شرق خارج میشود.

ضیائیان با اشاره به اینکه  یکشنبه با نفوذ سامانه بارش دیگری به مرزهای غربی ابرناکی و بارش در مناطقی از جنوب غرب و جنوب همچنین در استانهای مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور آغاز میشود گفت:  خلیج فارس تا جمعه و دریای خزر تا روز پنجشنبه مواج است.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
خدا را هزاران هزار مرتب شکر به خاطر نعمت هایش ؛خواهشا مسئولین این بارش را مدیریت کنید
آخرین اخبار