کشف ۷۴۵ کیلو گرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه مأموران پلیس در شهرستانهای شمالی و جنوبی استان خبر داد.

  سردار دوستعلی جلیلیان،  گفت:تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان‌ها پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان، اعضای این باند را که با دو دستگاه خودرو در حال جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند قصد فرار از محل را داشتند که با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و قبل از هرگونه واکنشی دو قاچاقچی مسلح مواد مخدر در محل دستگیر، ۷۴۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف، دو سلاح وینچستر کشف و دو خودرو متهمان نیز توقیف شد.

برچسب ها: مواد مخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.