سرمربی شهرداری ارومیه مربی تیم ملی والیبال شد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

رئیس فدراسیون والیبال کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های والیبال ۲۰۲۴ را تعیین و عبدالرضا علیزاده بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به عنوان مربی تیم ملی والیبال کشور معرفی کرد.

سید میلاد تقوی پس از جلسات متعدد با موتا پائز، سرمربی تیم ملی و مربیان مختلف در نهایت با در نظر داشتن معیار ذهن برنده برای اعضای کادر فنی اعلام کرد که از بهترین‌های ایران برای کادر فنی تیم ملی ایران استفاده خواهد کرد و بر این اساس از بهترین‌ها برای خدمت به تیم ملی والیبال دعوت کرد تا تیمی منسجم و یک‌دل با تنها الویت و دغدغه منافع تیم ملی والیبال ایران برای جنگ با ابرقدرت‌های والیبال دنیا برای صعود به المپیک پاریس تشکیل دهند.

بر اساس اعلام رئیس فدراسیون والیبال، موتا پائز برزیلی – فرانسوی به عنوان سرمربی، پیمان اکبری مربی شاخص والیبال ایران، به عنوان دستیار اول، لئوناردو آفونسو برزیلی و عبدالرضا علیزاده بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به عنوان مربی و مارسلو زنگرانده لوپس برزیلی به عنوان بدنساز و همچنین امین شاکری به عنوان آنالیزور اعضای اصلی کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را تشکیل خواهند داد.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی والیبال کشورمان با بازیکنان جوان و استعداد‌های نام آشنا در دهه دوم فروردین در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.