تحقق جهش تولیدبا حضور مردم در عرصه تولید

امام جمعه موقت اصفهان گفت: جهش تولید با حضور مردم در عرصه تولید محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان ر خطبه‌های نماز جمعه گفت: دولت بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب همچنان برنامه‌ها و تلاش‌های فراوانی برای رشد تولید و مهار تورم در دستور کار دارد که هنوز به نقطه ایده آل نرسیده است و نیازمند تلاش بیشتر است. 

 آیت الله سید ابوالحسن مهدوی افزود:  لازم است تلاش‌های اقتصادی در سفره مردم مشهود باشد، زیرا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مساله اقتصاد هنوز مساله اول کشور است و برای رونق بخشی به آن باید با امید حرکت کرد.


او گفت:در این راستا باید توجه داشت راه مهار تورم در جهش تولید و مشارکت مردمی است و در شعار امسال نیز تاکید شده است که جهش تولید با حضور مردم در عرصه تولید محقق خواهد شد.


امام جمعه موقت اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شعار امسال تاکید کردند که شعار سال گذشته همچنان پا بر جا و تحقق آن نیازمند مشارکت مردمی است.


او  با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب بر مبحث جهاد تبیین گفت: رهبران فکری جامعه با صبر و حوصله باید برخی شبهات در جامعه را پاسخگو باشند.


آیت الله مهدوی  دستاورد‌های دولت در سال گذشته را ارزشمند و مهم برشمرد و گفت: افزایش رتبه اقتصادی ایران، کسب رتبه ۱۰ در بین کشور‌های جهان، حضور بین ۶ قدرت نظامی و پهپادی جهان و کسب رتبه نهم در موضوع انرژی از آن جمله است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: ایران در پرتاب ماهواره جایگاه دهم را دربین کشور‌های جهان کسب کرده که حاصل تلاش نخبگان و دانشمندان ایرانی است.


او  با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند سال گذشته گفت: این رویداد مهم با امنیت و سلامتی کامل در سراسر کشور برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.