معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

اجرای ۱۹۴ سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی در کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۹۴ سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی در سطح کشور در حال اجرا است.

صادق ستاری فرد در بازدید از طرح‌های ورزشی شهید سلیمانی این استان گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هشت سالن ورزشی و بیش از ده‌ها زمین چمن مصنوعی در مدارس این استان در حال ساخت است.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: همان گونه که موضوع پیشرفت تحصیلی مورد توجه قرار دارد سلامت جسم و روح دانش آموز نیز مهم است.
 
وی ادامه داد: در این طرح، عدالت‌محوری در مناطق محروم مدنظر است.
 
ستاری فرد اضافه کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار فضای ورزشی در این مناطق احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
 
سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان هم گفت: ۶۰ طرح اختصاص یافته به استان در طرح شهید سلیمانی در سال گذشته به شکل صددر صد در مدارس اجرا شد که رضایت مندی دانش آموزان و اولیاء را به دنبال داشت.
 
محمد جمالی آرند با بیان اینکه همه طرح‌های اختصاص یافته در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی از جمله زمین چمن و سالن‌های ورزشی پیشرفت خوبی دارند گفت: پیش بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان سال تحصیلی به پایان برسند و مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.
 
جمالی آرند، اعتبار طرح شهید سلیمانی در استان کهگیلویه وبویراحمد را بیش از ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: از ۸ سوله اختصاص یافته به مدارس استان ۷سوله نصب ویک سوله در حال نصب می‌باشد.
 
فرشید کرمی افزود: ۵۴چمن طرح شهید سلیمانی به بهره برداری رسیده و ۲۰ چمن دیگر در حال اجرا است و این روند نیز ادامه خواهد داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.