توقیف تریلی با ۴ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در طبس

چهار هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در طبس کشف و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی طبس گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی اخبار واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی براینکه قاچاقچیان سوخت قصد انتقال یک محموله سوخت خارج از شبکه را از طریق محور‌های مواصلاتی شهرستان طبس دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ خدابخشی افزود: در همین خصوص مأموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده که در محور کرمان در حال تردد بوده مشکوک شدند که خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۴ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند و در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان طبس قرار دارد.

سرهنگ خدابخشی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: قاچاق ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار