تخلیه آب‌های سطحی از بیشتر معابر اهواز

با تلاش نیرو‌های خدماتی و امدادی عملیات تخلیه روان آب‌های معابر اهواز با سرعت در حال انجام است.

ابراهیم قنبری رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تلاش شبانه روزی نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی آتش نشانی کلانشهر اهواز عملیات تخلیه روان آب‌ها به وسیله پمپ در مناطق ۵، ۱ و ۷ در حال انجام است.

او می‌گوید: در دیگر مناطق نیز که سطح بالاتری دارند آب به صورت کامل تخلیه شده است، حضور آتش نشانی در عملیات تخلیه روان آب‌ها هیچ آسیبی به روند عملیات اطفای حریق و امداد نمی‌رساند.

به گفته او در ۴۸ ساعت گذشته نیرو‌های داوطلب و پشتیبان سازمان آتش نشانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای تخلیه روان آب‌های کلانشهر اهواز هستند.

قنبری با اشاره به اینکه این حجم آب موجود در معابر با بارش چند دقیقه‌ای ایجاد شده است گفت: در بسیاری از مناطق روان آب‌ها به صورت کامل تخلیه شده و در مناطقی مانند ۵ و ۶ عملیات تخلیه روان آب ادامه دارد.

به گفته او به دستور شهردار اهواز نیرو‌های آتش‌نشان به همراه تجهیزات در سه منطقه سپیدار، ملاشیه و ادهم اهواز مستقر هستند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۶۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ۱۵ تانکر و ۲۲ پمپ کف‌کش در این مناطق برای دفع آب‌های سطحی در حال فعالیت هستند.

قنبری ادامه داد: تمامی مدیران و مسئولان استان و اهواز نیز به همراه نیرو‌های امدادی در مناطق آب گرفته اهواز به صورت میدانی پای کار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.