شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهادت مجاهدان فلسطینی و فرماندهان ارشد جبهۀ مقاومت اسلامی را به خانواده‌های معظم این شهدا تبریک و تسلیت گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ

آنچه که امروز در غزه و در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد، همه شواهد آشکاری از خوی توحش و ظلمِ مستمرِ رژیمِ جنایتکارِ صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

بار دیگر صحنۀ خونین مبارزات اسلامی فلسطین؛ با دستان جنایتکار صهیونیست، رنگ خون به خود گرفت و قلب میلیون‌ها مسلمان، آزاده و آزادیخواه جهان و تمامی دلدادگان به آرمان آزادی قدس را جریحه‌دار و لبریز از خشم و نفرت به جنایات وحشیانه و غیر انسانی آنان کرد.

حملات دیوانه‌وار رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، خان‌یونس و رفح و شهادت جمعی از مردم مظلوم و بی‌گناه و سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی؛ نشان آشکاری از استیصال و درماندگی در مواجهه و رویارویی با مبارزین جوان و شجاع فلسطینی و انتفاضه و دور جدید مبارزات فراگیر و کوبنده در سرزمین‌های اشغالی است.

با دمیدن روح جدید و خیزش امواج بیداری امت مسلمان و بالیدن نهال مقاومت اسلامی، هیبت دروغین و پوشالی صهیونیسم فروریخته و نشانه‌های ناتوانی و زوال در آن به وضوح آشکار گشته و خوی تجاوزگری و بی‌شرمی از جنایت در گردانندگان رژیم کودک‌کش بیش از پیش نمایان گشته است.

علی‌رغم این همه تلاش‌های مستمر شیطانی گسترده و حیرت‌آور، غاصبان و حامیان آنان نه تنها نتوانسته‌اند مسألۀ مشروعیت و مقبولیت رژیم صهیونیستی را در اذهان و افکار عمومی جهان حل کنند، بلکه این مسأله با گذشت زمان، بغرنج‌تر هم شده و اساساً این رژیم موقت و جعلی هر روز به پایان سیاه و تبهکارانه خود نزدیک‌تر شده است.

رژیم اشغالگر فلسطین روزی با آرمان و آرزوی تشکیل حکومت و دولتی مستقر در سرزمین خودخواندۀ موعود و با غصب سرزمین‌های اشغالی و شعار نیل تا فرات در هفت دهۀ پیش، مرتکب خطایی بزرگ و استراتژیک شد و تا امروز با همان خطای راهبردی محاسباتی مرتکب جنایت‌های گستردۀ جنگی علیه انسانیت و شرافت شده؛ ولی بر خلاف تصور و خیال باطل صهیون، آن آرزوی دور، امروز دست نیافتنی‌تر از همیشه بوده و تبدیل به واقعیت فلسطین از بحر تا نهر نه حتی یک وجب کمتر، با بازگشت تمامی آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود و باسپردن حق سرنوشت و تعیین نوع حکومتی به خود فلسطینی‌ها، با تراژدی تلخ و پایانی تلخ‌تر و وحشتناک‌تر برای اشغالگران مواجه است.

جنایتکاران غاصب، فلسطین عزیز این پارۀ تن اسلام و قبلۀ اول مسلمین بدانند که قدرت‌نمایی‌های احمقانۀ آنان بزرگ‌ترین شاهد ضعف و شکست و زبونی آنها و رژیم موقت و منحوس و دولت مجعول صهیونیستی محکوم به فنا است و فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم، سرنوشتی جز ناکامی و شکست در پی نخواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن محکومیت شدید این جنایت رژیم منحوس صهیونیستی و تجلیل از مقاومت جانانه و عزتمندانۀ ملت قهرمان و مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت مجاهدان فلسطینی و فرماندهان ارشد جبهۀ مقاومت اسلامی را به خانواده‌های معظم این شهدا، ملت و گروه‌های مقاومت، به‌ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تبریک و تسلیت گفته و رجاء واثق دارد تا با راهبرد مقاومت و ایستادگی جوانان سلحشور و قهرمان فلسطینی و حمایت‌های مستمر و همه جانبه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان و دعای خیر آنان؛ به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار