سمنان جزو پنج استان با کمترین تصادفات منجر به فوت در نوروز است

استاندار سمنان با اشاره به وسعت راه‌های این استان و حجم سفرهای نوروزی، گفت: سمنان جزو پنج استان دارای کمترین تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ است.

هاشمی  در نشست شورای اداری استان سمنان گفت: کاهش ۵۰ درصدی تصادف های منجر به فوت با وجود افزایش مسافران نوروزی در جاده‌های استان سمنان رقم خورد که نشان از عملکرد مطلوب بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های انتظامی و امدادی است.

وی ادامه داد: استان سمنان در سال گذشته رخداد مهم انتخابات را تجربه کرد که طبق گزارش‌ها سمنان جزو پنج استان دارای افزایش مشارکت انتخاباتی بود.

استاندار سمنان گفت: براساس گزارش‌ها میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۲ بیش از ۶ و ۶ دهم درصد بالاتر از میانگین کشوری بود.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم»، اضافه کرد: تحقق شعار امسال با محوریت مردم از اولویت‌های استان سمنان است.

هاشمی بیان کرد: سمنان جزو استان‌های دارای کمترین نرخ تورم در سال گذشته بود و امسال نیز رشد تولید و کاهش نرخ تورم با اهتمام پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات سفر آیت الله ابراهیم رئیسی به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰ اجرایی و عملیاتی شد و اکنون برای دور دوم سفر آمادگی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار