نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای تشکل‌های کشاورزی استان در اتاق اصناف کشاورزی با تاکید بر اینکه مسئله آب، مسئله اول استان است گفت: در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، شرب و محیط زیستی باید حقابه‌های استان قم مشخص و پیگیری شود.

حجت الاسلام روان بخش با بیان اینکه ما امروز با مشکل بحران آب رو به رو، و در زمینه تخصیص حقابه‌های استان قم با بی مهری‌هایی مواجه هستیم گفت: برای پیگیری مشکلات قم باید با همفکری، هماهنگی بین مسئولان استان هماهنگی برقرار، و در قالب کارگروه تخصصی راه‌های اختصاص حقابه‌های استان قم پیگیری شود. 

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه کشاورزی و حقابه‌های قم باید کار گروه تخصصی با حضور کارشناسان مختلف در زمینه آب و کشاورزی و دامداری تشکیل شده و مسائل و دغدغه‌های استان و کشاورزان پیگیری شود.

در این نشست تعیین تکلیف حقابه‌های استان از سد ساوه، نحوه و چگونگی تخصیص حقابه‌های شرب، کشاورزی و صنعت از سد ۱۵ خرداد و پیگیری به روز رسانی اختصاص برداشت آب از چاه‌های کشاورزی، و ضرورت تامین برق چاه‌های آب کشاورزی از مهمترین موضوعات بود که تشکل‌های کشاورزی استان قم مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار