جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود

جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه ساحلی و تفرجگاه‌های مازندران برگزار می‌شود.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری جشنواره دیار علویان اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۳۰ نقطه ساحلی و تفرجگاه‌های استان توسط گروه‌های جهادی پیش‌بینی شده است.

او افزود: بیش از ۳۲۵ برنامه از آغاز تا پایان ستاد اجرایی خدمات سفر پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این برنامه‌ها در ۲۲شهرستان استان در ۳بخش فرهنگی، هنری و رسانه و تبلیغات برگزار می‌شود.

آهنگر با اعلام اینکه متولی اجرای برنامه جشنواره علوی در سواحل و تفرجگاه‌ها سپاه کربلا مازندران است، از برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان تبلیغات، اوقاف و امورخیریه و این اداره کل خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برپایی ایستگاه‌های افطاردهی ساده، جام رمضان با دو ورزش فوتسال و کشتی، ایستگاه سلامت در کنار ایستگاه‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و افزود: دربحث اقامه نماز روحانیون به تمام شهرستان‌ها، سواحل، تفرجگاه‌های استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.

او گفت: نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی، سوغات و مشاغل خانگی در سطح استان با همکاری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری‌های استان برپا شد.

آهنگر همچنین به برپایی ایستگاه‌های نوروزی در بسیاری از ورودی‌های استان همچون چالوس، آمل، قائم‌شهر، رامسر و گلوگاه اشاره کرد و افزود: اهدا بسته‌های فرهنگی، کتاب، مراسم نوروزخوانی و نصب المان‌های ویژه ماه رمضان و عید نوروز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار