در دهه اول تعطیلات نوروزی؛

حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد

در دهه اول تعطیلات نوروزی حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در خراسان جنوبی توزیع و مصرف شد.

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر بنزین در دهه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در ۲۹ اسفند نزدیک به ۲ میلیون لیتر بنزین و یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۹۴۹ مترمکعب CNG در استان مصرف شده است.

 او با اعلان اینکه این رقم معادل با مصرف مدت مشابه پارسال در استان است، افزود: با مصرف این مقدار گاز CNG یک میلیون و ۴۹۳ هزار ۹۴۹ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شد.


بیشتر بخوانید


عابدانی با عنوان اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی  سفر‌ها  در استان کاهش چشمگیری داشته است،  بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و آماده‌ باش کامل منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی و لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هم استانی‌ها و مسافران تأکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اظهار اینکه  خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع، دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ سوخت مایع و ٢۵ جایگاه CNG است، ادامه داد: در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌ شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار