اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به اسکان ۶۶ هزار و ۵۰۰ مسافر در اقامتگاه‌های رسمی، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۱۳ هزار مسافر در استان اسکان یافتند.

ابوالقاسم مقیمی گفت: همچنین طی این مدت ۴۸ هزار مسافر در مدارس، ۳۶ هزار نفر در بوستان‌ها، ۴۰ هزار نفر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، ۱۲ هزار نفر در مساجد و بقاع متبرکه، ۶ هزار نفر در مراکز خیریه و چهار هزار نفر نیز در سالن‌های ورزشی استان، اسکان یافتند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم  با اشاره به تردد هشت میلیون و ۷۶۴ هزار مسافر از محور‌های قم، گفت: طی این مدت ۱۱ مسافر نوروزی در طول راه‌های استان قم جان خود را ازدست دادند.

او ادامه داد: از زمان آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون ۲ هزار و ۲۸ سانحه در استان قم اتفاق افتاده که یک‌هزار و ۶۹۱ مورد از آنها در داخل شهر و ۳۳۷ مورد نیز در راه‌های برون‌شهری به وقوع پیوسته است.

مقیمی با اشاره به نحوه نظارت بر بازار کالا و خدمات، عنوان کرد: در این مدت هفت هزار بازرسی در سطح استان قم انجام‌گرفته و برای ۲۱۱ پرونده تخلف ۴۸ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده‌است.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۶ واحد صنفی و خدماتی این استان به‌خاطر اصرار بر انجام تخلف پلمب شده‌است.

مقیمی در پایان گفت: اورژانس قم نیز تاکنون به چهار هزار و ۲۰۰ مأموریت اعزام و به بیش از سه هزار و ۵۰۰ مسافر و زائر امدادرسانی کرده‌است.

برچسب ها: مسافر نوروزی ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار