۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند

براساس اعلام آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، تاکنون ۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند.

براساس اعلام این آژانس، از هر ۶ کودک زیر دو سال در شمال غزه، یک کودک دچار سوءتغذیه شدید است. پیش‌تر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) ضمن هشدار در مورد افزایش تلفات کودکان فلسطینی در غزه اعلام کرده بود نگرانی‌ها از مرگ کودکان در غزه به واقعیت تبدیل شد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف با بیان اینکه اکنون بسیاری از کودکان در غزه دچار سوء تغذیه حاد هستند، تاکید کرده کودکان فلسطینی در غزه در آستانه مرگ هستند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا با حمایت از نسل کشی اسراییل منفورتر از منفور شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
سرنوشت شون چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۲۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
مگه جهت طوفان عوض شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
الان باید سازمان های مربوطه جهانی بیان از این فرصت استفاده کنن این بچه ها درست تربیت کنن مثل پدر مادرشون جنگ طلب نباشن
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
سازمان جهانی غیر مسلمان حق ندارند یتیمان مومنین مسلمین را با خودشان ببرند و در شرایط غیر اسلامی و غیر دین اسلامی این ایتام مومنین مسلمین را برگشتن کنند حق ندارند حق ندارید حتی یک نفر از این کودکان یتیم مومنین مسلمین را به غیر مسلمانی تحویلیشان دهید هر کسی این کار حرام ناشایست را کند مجرم گنهکار محسوب می شود و باید به جرم قاچاق انسان بازداشت و به جرایمش رسیدگی شود پدران مادران این ایتام هرگز راضی نیستند فرزندانشان زیر دست یه مشت غیر مسلمان بزرگ شوند پرورش یابند نهایتا بشوند سربازان آن غیر مسلمانان . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . والسلام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
لعنت بر باعث و بانی جنگ که بین پدر مادر ها و کودکان غزه جدایی ومرگ انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
در این ایام مبارک ، خداوند بزرگ را به اولیاء اش ، پنج تن آل عبا قسم می دهیم هرچه زودتر ریشه این رژیم غاصب و جنایتکار را از روی زمین برکند و منتظر تحقق وعده الهی در مورد این رژیم ظالم هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
ای کاش وضع مالیم خوب بود و به فرزندی میگرفتمشون. خدایا مراقبشون باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
حماس بیاد جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
لعنت بر سازمان ملل، شورای امنیت، نتانیاهو و بایدن که جنایتکار وحشی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
پناه بر خدا واقعا این همه انسان بیگناه کشته شدند خیلیها قطع عضو شدند خیلیها بی پدر و مادر شدند این همه مصیبت واقعا شرم باد بر انسانیت و وجدانهای تاریک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل و طرفداراش
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۳۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
بسم رب الشهدا و الصدیقین : به نام خداوند جان و خرد : تمامی این کودکان ایتام عزیز دلمان باید تحت پوشش خدمات مختلف کامل حلال احمر و دیگر خیریه های معتبر در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص قرار گیرند و باید از هر لحاظ بهشان به نحو احسنت رسیدگی شود تا به سلامت بزرگ شوند دارای شغل مسکن خودرو همسر شوند تمامی کودکان ایتام سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باید به همین گونه بسیار خوب عالی از هر لحاظ بهشان رسیدگی‌های شایسته خداپسندانه شود و دولتهای اسلامی موظفند از ثروت‌های بیت المال مسلمین به این عزیزان دل ایتام رسیدگی‌های مختلف کنند و شایسته آنان را بزرگ کنند و یا به پدر مادرانی که متمکن هستند سالم هستند مومن مسلمان هستند و فرزندی ندارند اگر متقاظی قبولداری فرزند از موسسات خیریه ایتام دارند با تحقیقات شایسته از آن پدر مادرها فرزندان یتیم را به این خانواده ها تحویل دهند تا به نحو شایسته سرپرستیشان کنند یتیم داری کنند بشوند مثل پدر مادر واقعی خودشان و این تکلیف دستور خداوند جل جلاله است که یتیمان را باید مومنین مسلمین حزب الله سرپرستیشان کنند و به نحو شایسته تربیت بزرگشان کنند خوشبختشان کنند و پاداش کسانی که یتیم داری می کنند بهشت ابدیست . برای شادی ارواح صدیقین شهدا پدر مادران شهید شده جمیع ایتام شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار