جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است

فرماندار ایرانشهر گفت: جهش تولید یکی از نیازهای اساسی کشور است و هر کسی که دغدغه ایران را داشته باشد می‌داند باید برای تحقق این هدف تلاش کرد.

مهرداد جهاندیده  تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ماه ضیافت الهی، درباره نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار کرد: نامگذاری شعارهای سال از سوی معظم له نشان می‌دهد همراهی و همبستگی مردم در این شعارها نمود فراوانی دارد و نگاه ایشان برای تحقق این اهداف و پیشرفت کشور، به توان داخلی و مشارکت مردمی است.

وی افزود: شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" در واقع کلید پیشرفت اقتصادی کشور و غلبه بر مشکلات مردم است، چراکه فعال شدن ظرفیت و توان عظیم مردمی در اقتصاد ملی می‌تواند دستاوردهای مهم و ماندگاری به همراه داشته باشد.

فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: در دولت سیزدهم با وجود رشد تاریخی شاخص های متعدد بویژه در حوزه اقتصادی، لازم است برای حفظ و ارتقای این شاخص ها موانع موجود بر سر راه ورود مردم به اقتصاد بیش از گذشته برطرف شود.

وی گفت: حمایت از کارآفرینان و جوانان جویای کار، کمک به بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری متناسب با مزیت‌های بومی هر منطقه و تخصیص مشوق‌ها و معافیت‌های مناسب از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در ترغیب مردم برای ورود به عرصه اقتصاد و تقویت راهبرد اقتصاد مردمی مدنظر رهبر انقلاب اثرگذار باشد.

جهاندیده یادآور شد: همچنین تکیه به توان نخبگان علمی و دانشگاهی و مراکز رشد و فناوری به‌عنوان مبدأ تحولات علمی، فرهنگی و فناورانه در جامعه، می‌تواند نقش مهمی را در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار