تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: تسهیلگری در حوزه تولید و تمرکز بر روی موانع تولید، اولویت اصلی تیم اقتصادی استان در سال جدید است.

شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: برنامه‌های متعددی باهم اندیشی گروه‌های مختلف از جمله نخبگان، اساتید دانشگاهی، سرمایه گذاران و صاحبنظران اقتصادی برای تحقق شعار سال در استان یزد پیش بینی شده است. 

وی افزود: توجه ویژه به نقش تعاونی‌های مردمی در شهرستان‌ها و مشارکت آنها در طرح‌های بزرگ اقتصادی، تقویت شرکت‌های تامین سرمایه، جلب و جذب سرمایه‌های خرد مردم در حوزه تولید و اقتصاد، تقویت وتوجه و تمرکز بر رفع موانع تولید، تسهیلگری در حوزه تولید، حمایت از تولید بومی و اشتغال و صنایع‌های تک و توجه ویژه به بخش صادرات از مهمترین برنامه‌های استان در حوزه تولید است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با بیان اینکه باید به همه‌ی شهرستان‌ها نگاهی متوازن داشت، گفت: علاوه بر توجه به حوزه‌ی سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان، بحث تولید را در شهرستان‌های کمتر برخوردار فعال خواهیم کرد. 

شاه حسینی توجه به بخش گردشگری را از دیگر اولویت‌های استان یزد در سالجاری عنوان کرد و افزود: با تقویت زیرساخت‌های گردشگری در نظر داریم تا با جذب گردشگران داخلی و خارجی به اقتصاد کمک کنیم. 

وی به تعیین سهام عدالت استان هم اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰ همت از سرمایه‌ی مردم استان یزد در سهام عدالت معطل مانده است که امسال تعیین تکلیف و در بخش تولید و مردمی سازی استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار