اجرای حدود ۱۰۰ طرح در حاشیه شهر ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: حدود ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه اجرا می شود.

فرماندار شهرستان ارومیه در پیگیری از میزان پیشرفت طرح‌های اجرایی در مناطق حاشیه نشیه نشین شهر ارومیه از روستای بادکی بازدید کرد و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک به  ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه برای عمران و آبادانی این مناطق اجرا می‌شود که ۴۲ طرح عمرانی ورزشی بهداشتی و فرهنگی در روستای بادکی ارومیه اجرا می‌شود.

غلامحسین عماری افزود: سالن چند منظوره ورزشی روستای بادکی از جمله طرح های در دست اجراست که در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰ متر مربع برای ورزش‌های توپی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود و از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است. 

وی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای بادکی دومین طرحی است که برای عمران و آبادانی این روستا مصوب شده  و از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است و برای اجرای این طرح نیز ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تا مرداد به بهره برداری می‌رسد. 

به گفته فرماندار ارومیه احداث پارک ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربعی، اختصاص ۱۷ هزار متر زمین برای ساخت مدرسه، گازرسانی به ۶۵۰ خانوار روستایی، برق رسانی به یک هزار و ۵۰۰ خانوار، تامین آب شرب برای ۴ هزار خانوار و ساخت مجتمع‌های تفریحی در این روستا از جمله مصوبات عمران و آبادانی این روستاست که تیر ماه سال گذشته در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی از مناطق حاشیه شهر ارومیه به تصویب رسیده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.