ثبت ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان ثبت شده است.

کلیم الله وثوقی در مراسم اختتامیه پویش نوروزی چشم به راهیم در مجتمع خدمات بین راهی قره قشلاق اظهار کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی در ۲۵ اسفند تا امروز ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان اردبیل ثبت شده است و در حال حاضر ۵۰ هزار خودرو میهمان در استان حضور دارد.

او با بیان اینکه طی این مدت ۳۰۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند، تا زمینه سفر‌های امن را برای مسافران فراهم کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا امروز از نظر جاده‌ای هیچ مشکل و گره ترافیکی در استان ایجاد نشده و امیدواریم تا پایان سفر‌های نوروزی مشکلی برای مسافران رخ ندهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هدف از پویش چشم به راهیم کاهش تصافادت جاده‌ای است، اظهار کرد: در ازای هر ۲ ساعت رانندگی لازم است رانندگان یک ربع تا نیم ساعت استراحت داشته باشند و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی مکان خوبی برای استراحت رانندگان و مسافران است.

وثوقی ادامه داد: در حال حاضر ۱۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان فعال است و در مسیر اردبیل _ سرچم که اصلی‌ترین مسیر ارتباطی مرکز استان با مرکز کشور است، سال گذشته یک مجتمع و امسال هم یک مجتمع راه اندازی شد.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ مجوز احداث ۶ مجتمع خدمات بین راهی در استان صادر شد، اظهار کرد: هدف از پویش چشم به راهیم این است که رانندگان و مسافران در مسیر استراحت کرده و بدون خستگی و خواب آلودگی مسیر را ادامه دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.