شهرداری‌ها بیش از ۷۲ هزار نهال کاشتند

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی از کاشت بیش از ۷۲ هزار نهال از سوی شهرداری‌های استان خبر داد.

صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی در کارگروه استانی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که فرمانداری‌های شهرستان‌های استان هم به شکل وبیناری در آن حضور داشتند از کاشت بیش از ۷۲ هزار نهال به وسیله شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: امسال با توجه به ظرفیت موجود در ۳۱ شهر استان کاشت نهال در حاشیه میادین و معابر شهری از سوی شهرداری‌ها انجام شده که هنوز هم ادامه دارد.

او افزود: علاوه بر ۷۲ هزار اصله نهال، بالغ بر یک میلیون و ۶۲۰ هزار شاخه گل زینتی هم به همت شهرداری ها‌ی خراسان جنوبی کاشته شده است.

صفری با اشاره به اینکه منبع تأمین نهال در زمینه ابلاغ کشوری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان است، تصریح کرد: شهرداری‌های استان آمادگی دارند تا نهال‌های تولید منابع طبیعی را روز سیزده فروردین در ورودی‌های شهر‌ها در اختیار مردم قرار دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: عرصه‌های عمومی برای کاشت نهال با اخذ نظر فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای روز سیزده باید مشخص شوند و اطلاعات لازم برای اطلاع رسانی در این خصوص هم باید در اختیار رسانه‌های استان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.