رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

تلاش می کنیم برخی از خدمات پرکاربرد را به مردم واگذار کنیم+ فیلم

رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره برنامه‌های سازمان متبوع خود در زمینه اجرایی شدن شعار سال توضیح داد.

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه‌های سازمان متبوع خود در زمینه اجرایی شدن شعار سال گفت: تلاش مان این است که خدمات پرکاربردی را که مردم میتوانند انجام دهند به آنها واگذار کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۶ هزار خدمت از سوی دولت به مردم در حال ارائه شدن است که بخشی از این خدمات را میتوان به مردم واگذار کرد و قابل ارائه شدن از سوی مردم را دارند. در حال صحبت با دستگاه‌های اجرایی هستیم تا این خدمات به مردم واگذار شوند. باید دستگاه‌ها به ما پیشنهاد دهند که کدام یک از این خدمات را میتوان به مردم واگذار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
افزایش ۷۳۸ واحدی شاخص کل بورس هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای سهامداران ندارد چون به خاطر سازمان بورس سود سهامداران حقیقی پایمال و ضایع و هم علنی دزدی می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۰۸:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟ما به شورای نگهبان خیلی خوشبین بودیم؛ چون اعضای شورای نگهبان همیشه در نشست‌های بررسی طرح ساماندهی در مجلس حضور داشتند و همکاری می‌کردند؛ ما می‌دانستیم شورای نگهبان با طرح مشکلی ندارد.
او ادامه داد: سخنگوی شورای نگهبان هم در نشست خبری خود اعلام کردند همه ایرادات طرح برطرف شده و شورای نگهبان هیچ ایرادی به طرح ندارد اما هیات عالی نظارت مجمع تشخیص به طرح ایراد گرفته؛ بازهم این ایراد مشهود است که از طرف دولت و از سمت آقای لطیفی، رئیس سازمان امور استخدامی کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
پسر خوب این نشد تولید. شما لطفآ وام بدون در صد برای کارهای‌ توليدي. صنعتی. کشاورزی. دامداری. صنایع دستی. ساخت مسکن به مردم بدهید. مردم خودش تولید را خواهد کرد.
آخرین اخبار