تیم شهید نادری قهرمان مسابقه دو صحرانوردی نهاوند شد

رئیس هئیت دو و میدانی نهاوند گفت: در نخستین مسابقه دو صحرانوردی کشف استعدادیابی روستایی بخش مرکزی نهاوند در سال جدید، تیم شهید نادری قهرمان شد.

کرم سهرابی گفت: این جشنواره با عنوان جشنواره بهار در بهار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار بخش مرکزی نهاوند با مرکزیت روستای تکه به مساحت ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ متر ویژه نونهالان و نوجوانان برگزار شد. 

او گفت: در این برنامه استعدادیابی که در روشی جدید در طبیعت همراه با موانع مختلف مانند آب، گل، جاده خاکی و بین مزارع و باغی به شکل مسابقه‌ای و رقابتی با حضور یکصد دونده در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به مسافت ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ متر برگزار شد

رئیس هئیت دوومیدانی نهاوند گفت: دلیل انتخاب روستای تکه که مرکزیت چند روستا را هم دارد این است که یکی از قطب‌های پرورش استعداد‌های دو‌های استقامت و نیمه استقامت در استان همدان و کشور است.

سهرابی گفت: شهدای ورزشکاری مانند شهید نادری و پیرزادی و سردار شهید حیدر سهرابی از فرزندان این روستا بوده اند و چندین دهه است ورزش در این روستا رونق داردو رویکرد این هیئت هم کشف استعداد‌های جدید در مناطق روستایی است.

او گفت: در این مراسم که با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه بود در پایان در رده نونهالان به ترتیب امیرعباس ظفری، امیر حافظ نادری، امیرحسین سهرابی علی نادری، عباس سهرابی و حسین سهرابی اول تا ششم شدند و به کمیته استعدادیابی استان معرفی شدند.

سهرابی گفت: همچنین در رده نوجوانان به ترتیب محمدمبین سهرابی، امیرحسین نادری، ایمان ظفری، علی سهرابی، علی ظفری و امیرعلی پیرزاد به کمیته استعداد یابی استان معرفی شدند.

این مسئول گفت: در نتیجه تیمی هم تیم شهید نادری با ۴۰۰ امتیاز اول شد، تیم شهید سهرابی با ۳۰۰ امتیاز دوم و تیم شهید پیرزادی با ۲۰۰ امتیاز سوم شد.

سهرابی گفت: در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده سنی از طرف هیئت دو ومیدانی استان و شهرستان نشان و حکم قهرمانی اهدا شد و نفرات سوم تا ششم هم جایزه نقدی دریافت کردند.

برچسب ها: دوندگان ، دو و میدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.