استاندار اردبیل:

دستگاه‌‎های اجرایی برای تحقق جهش تولید برنامه زمان‌بندی شده تدوین کنند

استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید با برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده در راستای انجام اقدام‌های شاخص به منظور تحقق آن اهتمام ویژه داشته باشند.

سیدحامد عاملی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال سال ۱۴۰۳ استان اردبیل اظهار کرد: تمرکز بر طرح‌های اثربخش به‌ویژه زنجیره‌های تولید در بخش‌های کشاورزی و صنعت ضمن خودداری از کلی‌نگری و توجه به جزییات ضروری برای پیشرفت اقتصادی مورد تاکید بوده و توجه به زمان دقیق آغاز عملیات اجرایی یا تکمیل آنها در یک بازه زمانی خاص ضروری است.

او با اشاره به اهمیت بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری در رشد اقتصادی استان اردبیل افزود: اجرای پروژه‌های شاخص و رفع نیازمندی‌های استان به‌ویژه در حوزه زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل‌های پنج ستاره یا اجرای پروژه‌های شاخص صنعتی با ایجاد اشتغال بیش از یک‌هزار نفری و پیوستن به باشگاه هزارتایی‌ها از جمله مواردی است که اداره‌های مربوطه باید در برنامه‌ریزی امسال خود مدنظر قرار دهند.

استاندار اردبیل بیان کرد: اداره‌های کل می‌توانند با تقسیم برنامه‌های اجرایی‌شان به بازه‌های زمانی سه ماهه، پروژه‌های شاخص خود که در این بازه‌ها محقق خواهد شد را اعلام کنند تا در تنظیم برنامه سالانه استان گنجانده شود و در صورت لزوم بحث تامین اعتبار و یا دریافت مجوز‌های مورد نیازشان پیگیری از مرکز انجام بگیرد.

او اضافه کرد: دستگاه‌ها می‌توانند در کنار پروژه‌های مورد نظر و در صورت وجود سرمایه‌گذاری‌های خاص، موضوع را با حوزه اقتصادی استانداری اردبیل در میان بگذارند تا از سوی مسئولان ارشد استان نیز پیگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.