گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از همه خط قرمز‌ها عبور کرده است

گزارشگر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق، گفت که این رژیم، تمامی خط قرمز‌ها را پشت سر گذاشته است.

گزارشگر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین امروز سه‌شنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، سفارت یک کشور خارجی را در کشور ثالثی هدف قرار داده و یک گروه امدادرسانی را نیز [در غزه]کشته است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه اسرائیل با این اقدامات، تمامی خط قرمز‌ها را پشت سر گذاشته است، گفت: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند، ولی اکنون باید تحریم و تفهیم اتهام شود.

رژیم صهیونیستی شامگاه روز گذشته به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد. حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق از افزایش آمار شهدای این حمله خبر داد.

براساس اخبار منتشر شده، در این حمله ۱۳ نفر شامل هفت مستشار نظامی ایران و ۶ شهروند سوریه به شهادت رسیده‌اند. عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد. 
پیکر شهدای ایرانی و چهار شهروند سوری از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند و عملیات برای بیرون آوردن پیکر دو شهروند سوریه‌ای ادامه دارد.

روابط عمومی کل سپاه روز گذشته در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی مذکور خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار