جراحی موفقیت آمیز برای کودک ۵ ساله اصفهانی

معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه برای کودک پنج ساله اصفهانی بازمانده سانحه تصادف جندق_معلمان چندین عمل جراحی انجام شد، گفت: روند درمانی این کودک مطلوب است.

حمیدی  در بازدید از مرکز آموزشی، درمانی کوثر سمنان ضمن بیان اینکه تنها بازمانده تصادف چند روز گذشته محور معلمان_جندق یک کودک پنج ساله اصفهانی بوده است، گفت: طی این حادثه دو خودرو به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد و هر دو دچار حریق شدند.

وی ضمن بیان اینکه حریق فوت در دم ۹ سرنشین این دو خودرو را در پی داشت، افزود: به علت پرتاب شدن کودک به بیرون از پنجره خودرو پژو این فرد تنها بازمانده این حادثه تلخ شد.

معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در اسرع وقت کودک با بالگرد به سمنان انتقال یافت، ابراز داشت: با اقدامات درمانی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان هم اکنون حال پسر بچه مطلوب و در حالت پایدار قرار دارد.

حمیدی ضمن بیان اینکه کودک از ناحیه‌های مختلف دارای جراحات و شکستی‌های شدید شده است، تصریح کرد: کودک چندین عمل جراحی از ناحیه مچ دست و زانو را با موفقیت پشت سر گذاشته و برای تکمیل مراحل درمانی در بخش مراقب‌های ویژه (آی سی یو) کوثر قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.