انجام بیش از ۴۷۰۰ ماموریت اورژانس و فوریت‌ها در کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام بیش از ۴۷۰۰ ماموریت اورژانس و فوریت‌ها در کرمانشاه خبر داد.

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز امسال بسیار پر تلاش‌تر و فعال‌تر از سال‌های گذشته در خدمت مردم بود و تمام بیمارستان‌ها و اورژانس‌های جاده‌ای و شهری استان کرمانشاه در این ایام در حال انجام وظیفه بودند.

وی افزود: در این مدت در حوزه اورژانس و فوریت‌ها حدود چهار هزار و ۷۰۰ مأموریت در استان کرمانشاه ثبت شده است که از این تعداد حدود ۱۰۰۰ مأموریت ترافیکی و حدود ۳‌سه هزار و ۷۰۰ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۱۳۰ هزار مراجعه کننده در بیمارستان‌ها داشته‌ایم که از این تعداد ۳۲ هزار نفری بستری و بقیه به صورت سرپایی در اورژانس درمان شده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه نظارت‌های بهداشتی نیز ۵۲ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۶ هزار و ۵۰۰ بازدید از سیستم آبرسانی استان به ویژه در روستا‌ها صورت گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به زحماتی که همکاران در این ایام داشته‌اند خوشبختانه تعداد فوتی‌ها و هم مصدومین ترافیکی و غیر ترافیکی در استان کمتر از میانگین کشوری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.