تکمیل ۲۳ هزار واحد مسکن شهری و روستایی استان اردبیل تا پایان امسال

استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌یافته، تا پایان امسال ۱۵ هزار واحد مسکن شهری و ۸ هزار واحد مسکن روستایی تکمیل و تحویل مردم می‌شود.

سیدحامد‌ عاملی در جریان ارزیابی میدانی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور، گفت: تأمین مسکن برای واجدان شرایط از جمله برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در قالب طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

استاندار اردبیل افزود: در استان اردبیل هم نزدیک به ۳۰ هزار واجد شرایط این طرح احراز شده و اقدامات مربوط به تأمین مسکن برای آن‌ها در جریان است.

او با اشاره به برخی مشکلات در تأمین زمین نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل، گفت: طی اقدامی مهم و بی‌نظیر در استان برای تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، ۶۴۵ هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل الحاق شد.

عاملی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان اردبیل در حال اجرا است و براساس برنامه‌ریزی انجام‌یافته، تا پایان امسال ۱۵ هزار واحد مسکن شهری و ۸ هزار واحد مسکن روستایی تکمیل و تحویل مردم استان می‌شود.

او با اشاره به رتبه سوم کشوری استان اردبیل در پیشرفت نهضت ملی مسکن طی سال ۱۴۰۲، گفت: با توجه به رفع مشکلات مربوط به تأمین زمین که علت اصلی تأخیر در اجرای برخی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن بود، این طرح امسال با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.