تشکیل ۷۰۷ پرونده تخلف برای اصناف استان کرمانشاه

معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : همزمان با ایام نوروز و ماه رمضان و اجرای طرح نظارت ویژه، ۷۰۷ پرونده تخلف برای اصناف استان کرمانشاه تشکیل شد.

ظفر پردال معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به طرح نوروزی ویژه نوروز و ماه رمضان توسط دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی گفت : در نوروز امسال ۱۸۹ تیم گشت در سراسر استان ۱۲۷۵ مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام دادند.

وی از تشکیل ۷۰۷ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی خبرداد و عنوان کرد: در این مدت ۶۸۹ واحد تخلف داشتند و ۵۸۶ واحد نیز بدون تخلف بودند.

پردال با بیان اینکه در شهر کرمانشاه ۶۰۱ مورد بازرسی انجام و ۵۱۳ مورد منجر به تشکیل پرونده شد گفت: امسال علاوه بر تشکیل گشت، دو شعبه تعزیرات حکومتی در میدان تره‌بار و بازار به صورت ثابت راه‌اندازی شد و تیم واکنش سریع نیز فعال بود.

وی افزود: این طرح از ۱۵ اسفند در استان اجرا شد و بیشتر تخلفات در حوزه عدم درج قیمت، عدم رعایت بهداشت و گرانفروشی بود و بنابر دستورالعمل ابلاغی هر گرانفروشی ۱۰ برابر جریمه به دنبال دارد.

معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: در ایام خاص همچون ایام نوروز و رمضان به فراخور دستورالعمل‌ها گشت‌هایی تشکیل می‌شود و در گشت‌های سیار قاضی تعزیرات حضور دارد 

پردال با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی است گفت: در این ایام ۶ نفر از مسافران نوروزی به تعزیرات مراجعه کردند و تیم به صورت سریع به محل اعزام شد و رضایت شاکی را گرفتند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار