مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر مطرح کرد:

جابه‌جایی بیش از ۲۹۷ هزار مسافر در استان بوشهر با ناوگان عمومی

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: در طرح نوروزی، ۲۹۷ هزار و ۳۴۱ مسافر در استان بوشهر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

مجید محمودی در نشست با مسئولان حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام تعطیلات نوروز در جابجایی مسافران با ناوگان عمومی، عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی افزود: تاکید زیادی بر کیفیت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی داشتیم و بحمدالله شاهد بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در این ایام هستیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در طرح نوروزی، ۲۹۷ هزار و ۳۴۱ مسافر در استان بوشهر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

عباس فرامرزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز در تشریح جزییات حمل نقل مسافران گفت: در طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین ۲۹۷ هزار و ۳۴۱ مسافر این استان با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند که جابه‌جایی مسافران ۶۵ درصد و سفر (سرویس) ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص مسافران ورودی و خروجی استان، بیان کرد: در این مدت، ۸۰ هزار مسافر از طریق ناوگان وارد استان و ۱۳۴ هزار مسافر از استان خارج شدند و ۱۶۳ هزار مسافر نیز درون استانی بوده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۷۵ درصد جابه‌جایی مسافران در استان بوشهر با اتوبوس است و مینی‌بوس با ۲۴ درصد و سواری با یک درصد در رتبه‌های بعدی هستند.

وی با بیان اینکه حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی استان از زمان آغاز سفر‌های نوروزی با کمترین تاخیر انجام شد، اظهار کرد: تمامی ناوگان به‌ویژه اتوبوس‌های بین شهری در زمان مشخص حرکت کردند تا رضایتمندی مسافران فراهم شود.

فرامرزی یادآور شد: ۳۱۹ دستگاه اتوبوس، ۷۳۹ دستگاه مینی بوس و ۱۷۶ دستگاه سواری در قالب شرکت و مؤسسه حمل و نقل مسافری و ۶ پایانه مسافری در استان بوشهر فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.