جابه‌جایی بیش از ۱۷۰ هزار مسافر از مبدا مازندران

بیش از ۱۷۰ هزارمسافر از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شده است.

مصطفی قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران همزمان با آغاز طرح سفر‌های نوروزی سال ۱۴۰۳، از بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پایان ۱۵ فروردین امسال، ۱۷۰ هزار مسافر با ۴۲ هزار صورت وضعیت سفر (سرویس) با انواع وسایل نقلیه عمومی برون شهری از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

او افزود: همزمان با آغاز طرح سفر‌های نوروزی به رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان مازندران تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت‌های موجود به درستی پاسخ داده شده است و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

قدمی گفت: بخش حمل و نقل در اقتصاد هر کشور اهمیت خاص داشته که با گستردگی فعالیت‌های اقتصادی و افزایش تولید ملی نیاز به توسعه و بهبود شبکه‌های حمل و نقل به خوبی احساس می‌شود.

او با تاکید براینکه خوشبختانه در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام گردید، افزود: ۲۲۰ شرکت حمل و نقل مسافر در این استان فعالیت دارند که خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌نمایند.

قدمی گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت‌های مسافری، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مور رسیدگی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار