اجرایی شدن نرخ جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار قزوین

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از اجرایی شدن نرخ جدید مصوب کرایه تاکسی با ۴۱ درصد افزایش و حوزه بار با ۲۷ درصد افزایش خبر داد.

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایۀ ناوگان تاکسیرانی قزوین از ابتدای امسال شامل تاکسی‌های خطی، گردشی، آژانسی و خودرو‌های باری در تمامی مسیر‌ها و خطوط نسبت به سال گذشته، با ۴۱ درصد افزایش به طور میانگین و ۲۷ درصد افزایش برای حوزه بار به طور میانگین اجرایی شد.

وی یادآور شد: در جلسات کارشناسی تعیین نرخ کرایه جدید، شاخص‌هایی همچون افزایش نرخ تورم، حقوق کارگر، نرخ لوازم یدکی، دستمزد تعمیرات، نرخ مواد غذایی، معیشت و مشکل پول خرد در نظر گرفته شده که پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه میتوانند شکایات خود را به طور حضوری با نیرو‌های گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و سامانه سامت (سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی) به شماره ۳۳۵۶۸۰۸۴ مطرح کنند.

وثوق نیا گفت: گزارش‌های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
افزایش حقوق ها ۲۰٪ افزایش کرایه ها ۴۱٪کذام عاقلی چنین تصمیمی گرفته است
آخرین اخبار