گزارش تصویری از راهپیمایی روز قدس در بوشهر

امروز زنان و مردان به همراه کودکان و جوانان و نوجوانان استان بوشهر با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان، یکپارچه برای آزادی قدس شریف به پا خاسته‌اند تا برای عمل به فرامین حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و جانشین خلفش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس شریف به صف شوند.

مردم انقلابی بوشهر با در دست‌ داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله و همچنین تصاویری از حضرت امام، رهبر انقلاب، شهید سلیمانی و شهدای حمله به کنسولگری، شعارهایی را در انزجار از رژیم صهیونیستی سردادند.

جنایات اسرائیل در غزه که حالا از شش ماه عبور کرده و منجر به شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی شده است، باعث شده امسال مردم پرشورتر و کوبنده‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس حاضر شده و از مجامع بین‌المللی بخواهند، به انفعال خود در قبال جنگ غزه و کشتار روزانه بیش از ۱۵۰ انسان مظلوم در این باریکه پایان دهند.

راهپیمایان بر بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به تمام قوانین جنگ و قواعد بین‌المللی تاکید دارند و خواستار اتحاد کشورهای جهان و مجامع بین‌الملل برای مقابله با وحشی‌گری های آنها هستند. همچنین جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در اعتراض به حملات اسرائیل به مراکز درمانی، با روپوش سفید در این راهپیمایی حاضر شده‌اند.

راهپیمایی روز قدس در بوشهر

راهپیمایی روز قدس در بوشهر

راهپیمایی روز قدس در بوشهر

راهپیمایی روز قدس در بوشهر

راهپیمایی روز قدس در بوشهر

راهپیمایی روز قدس در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.