پیام قدردانی از حضور گسترده مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، متن بیانیه صادر شده بدین شرح است: 

«ان الباطل کان ذهوقا

وعده الهی حق است که باطل رفتنی است و مستضعفان وارثان زمین خواهند شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ با شعار طوفان الاحرار در شرایطی برگزار شد که پایه‌های موجودیت ننگین رژیم غاصب اسراییل در پی طوفان الاقصی و مقاومت مثال زدنی مردم فلسطین بویژه در باریکه غزه از هر زمان دیگری سست‌تر است و آزادگان جهان حتی فراتر از امت اسلامی به میدان آمده و مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.

امروز وجدان بشریت بیش از گذشته بیدار شده است و راهپیمایی روز جهانی قدس خروشی بین المللی با حضور مسلمانان مومن و روزه دار و بلکه آزادگان جهان بود.
بر خود می‌بالیم که مردم شریف، متدین و انقلابی استان کردستان هم در تمامی شهر‌ها و روستا‌ها به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب لبیک گفته و با حضوری گسترده و حماسه‌ای ماندگار از همبستگی و انسجام به یاری مردم ستمدیده غزه شتافتند.

ضمن تشکر از وظیفه شناسی و حق طبلی شما برادران و خواهران عزیز کردستانی یقین داریم که قدم‌های اثرگذارتان در این روز بزرگ و شریف در نزد خدواند بزرگ مامور و تسهیل کننده و سرعت بخش نابودی رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه و زمینه ساز پیروزی نهایی رزمندگان مقاومت خواهد شد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.