اعلام زمان اجرا‌های چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری

مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و دبیرخانه چهارمین همایش تئاتر تک استان زمان دقیق اجرا‌های این رویداد تئاتری را اعلام کرد.

امین بسیم اظهار داشت: چهارمین همایش تئاتر تک از سوی واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و همکاری آموزشگاه هنر‌های نمایشی آرام از ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش‌های این رویداد تئاتر استان در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود، افزود: بر اساس جدول منتشر شده در نخستین روز جشنواره یکشنبه ۲۶ فرودین‌ماه ساعت ۱۵:۰۰ نمایش سگ‌ها مادرت را می‌خورند به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داود یادگاری در پلاتوی نمایش امیرکبیر و ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه نمایش در انتظار گودو به نویسندگی و کارگردانی علیرضا طاهریان در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه می‌رود.

بسیم اضافه کرد: همچنین در ۲۶ فروردین ساعت ۱۸:۰۰ نمایش سکوت به نویسندگی رضا ولی‌پور دهکردی و کارگردانی فاطمه امینی در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و نمایش نسبیت خاص به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی راضیه رئیسی در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ نمایش شُس تن به نویسندگی پریسا عابدی و کارگردانی فراز مهدیان دهکردی در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد شد و ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه نمایش رُژ گونه به نویسندگی رضا آشفته و کارگردانی فرشته قادری در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت و در همان روز نمایش راهنمای پرنده دوستان به نویسندگی و کارگردانی اردوان محمودیان در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد کرد و نمایش شام آخر به نویسندگی و کارگردانی مینا حیدری ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

بسیم اظهار داشت: فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان و امیر بهاور اکبرپور هشت نمایش صحنه‌ای چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری را داوری می‌کنند.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک سه‌شنبه ۲۸ فروردین در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.