کمک بیش از ۹ میلیارد ریالی خیران ملایری به بخش سلامت

خیرین و نیکوکاران شهرستان ملایر در ماه گذشته ۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به بخش سلامت، بیماران صعب‌العلاج و خرید تجهیزات پزشکی کمک کردند.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت:  از این مبلغ حدود ۶۵۷ میلیون ریال پرداختی خیرین سلامت به بیماران سرطانی و سخت درمان بود و بیش از ۳۷۰ میلیون ریال هم در راستای اهداف مجمع خیرین واریز شد.

عباس آذرهمایون گفت: خیرین و نیکوکاران ملایری از این مبلغ، یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای احداث POST NICU بیمارستان مهر به نیابت از شادروان «حاج محمد کاظم مهدیان» و ۸۰۰ میلیون ریال برای احداث همراه‌سرا توسط خیر نیک‌اندیش «ابراهیم اکبری» به نیابت از شادروان «حاجیه خانم معصومه پورنقی» پرداخت کردند.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: از این مبلغ ۲ میلیارد ریال توسط خیّر نیک‌اندیش خانم اردبیلی برای احداث همراه‌سرای بیمارستان امام حسین (ع) کمک شد و بیش از سه میلیارد ریال نیز از این مبلغ، برای خرید تجهیزات پزشکی کمک کردند.

آذرهمایون همچنین واریز ۳۹۱ میلیون ریال برای تهیه سبد کالا، بیش از ۱۰۳ میلیون ریال برای ذبح گوسفند، واریز ۱۰۹ میلیون ریال برای فراخوان خرید زمین میدان سرو، جمع‌آوری قلک‌ها بیش از ۶۵ میلیون ریال، کمک به صندوق بیش از ۴۴ میلیون ریال، واریز بیش از ۱۱۲ میلیون ریال توسط کارمندان و بازنشستگان مراکز بهداشتی و درمانی و بیش از ۲۳ میلیون ریال از سوی کارمندان و بازنشستگان آموزش و پرورش را از دیگر کمک‌های خیرین سلامت ملایر برشمرد.

او با اشاره به عملکرد واحد مددکاری این مجمع اشاره کرد و گفت: در یکماه گذشته ۳۷۱ نفر به واحد مددکاری مراجعه کردند و ۶ فقره پرونده برای بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تشکیل و از وضعیت معیشت ۶ بیمار نیازمندسرکشی و بازدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.