امکان باز کردن گره‌های ذهنی جوانان با گفتگو

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب قم گفت: گره‌های ذهنی جوانان با گفتگو و پاسخ به شبهاتشان باید باز شود.

 سردار محمدرضا موحد در نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که در پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها برگزار شد، عنوان کرد: باید هماهنگی و هم‌افزایی بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم از موازی‌کاری جلوگیری کنیم و از اعتبارها، ظرفیت‌ها، نیروی انسانی و امکاناتی که هست استفاده حداکثری ببریم.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب قم با تأکید بر اینکه باید برای دانش‌آموزان دختر برنامه خاصی داشته باشیم، گفت: دشمن برای ترویج فرهنگ خود برنامه‌ریزی و هزینه می‌کند، بنابراین ما هم باید برنامه داشته باشیم و هزینه کنیم و در کنار هم قرار بگیریم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

سردار موحد عنوان کرد: شور و نشاط خوب است ولی کافی نیست، بنابراین باید جهاد تبیینی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را در این ایام با موضوعاتی که مربوط به دختران است فعال کرده و زمینه ارتباط جوانان و نوجوانان را با مساجد و مراکز فرهنگی فراهم کنیم.

 فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم بر لزوم بازکردن گره‌های ذهنی جوانان با گفتگو و پاسخ به شبهاتشان تأکید و عنوان کرد: ایام میلاد حضرت معصومه (س) فرصت مناسبی برای گفتگو با جوانان است و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

سردار موحد عفاف و حجاب را از موضوعات مهم جامعه دانست و گفت: دختران شهدا برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ظرفیت بالایی دارند و باید این ظرفیت را به‌کار بگیریم.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب قم افزود: باید بحث‌های تخصصی شکل بگیرد و کار هماهنگ و جبهه‌ای انجام دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار