جزییات مرگ مرحومه دکتر پرستو‌ بخشی اعلام شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان اظهار داشت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ خانم دکتر بخشی مسمومیت دارويی و عوارض ناشی از آن بوده است.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان گفت: به علت فوت مرحومه خانم دکتر بخشی پرونده ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع گردید.

وی ادامه داد: با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی های تخصصی از سوی مرجع یاد شده‌ علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین گردیده است و  باتوجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام می گردد.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان  افزود: همچنین طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

 چهارم فروردین ماه امسال خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد. وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
خداوند بخشش و بیامرزه، جای تاسف داره واقعا...