۱۵ اردیبهشت، آخرین فرصت الکترونیکی شدن مجوز‌های کاغذی

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: صاحبان کسب و کار در استان، تا ۱۵ اردیبهشت مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی کنند.

سعید نورایمانی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه مهلت دریافت مجوز الکترونیکی کسب و کار (شناسه یکتا) تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ از سوی هیات مقررات‌زدایی تمدید شده است، گفت: صاحبان کسب و کار تار تاریخ یاد شده مهلت دارند در این زمینه اقدام کنند. 

وی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها فاقد مجوز محسوب می‌شوند. 

نورایمانی با بیان اینکه با وجود اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند، از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و ... هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند. 

به گفته وی، صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه کنند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است. 

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تأکید کرد که فرایند تبدیل مجوز‌ها به الکترونیکی کاملا رایگان است. 

هم اکنون بیش از ۵۰ هزار فقره جواز کسب و کار در استان یزد وجود دارد که تاکنون یک هزار و ۷۵۰ مورد آن الکترونیکی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار