آمادگی بهزیستی برای دریافت زکات فطریه

بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای دریافت زکات فطریه مومنان روزه دار آمادگی دارد.

سلیمانی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس فتوای مراجع عظام تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی که متولّی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام و کودکان و زنان بی سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.

وی افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم مومن و روزه دار در عید سعید فطرآماده شده است.

سلیمانی اضافه کرد: این پایگاه‌ها در محل برگزاری نماز عید سعید فطر و معابر اصلی شهر مستقر و مومنین استان می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: برای سهولت پرداخت زکات فطره شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جهت واریز زکات فطره، کفارات و نذورات در نظر گرفته شده است.

سلیمانی افزود: همه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان نیز در روز عید و روز‌های بعد از عید آماده دریافت مبالغ و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

مردم چهارمحال و بختیاری پارسال ۸ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت کردند که این مبلغ برای ساخت مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

برچسب ها: زکات فطریه ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.