تشکیل ۴۷۶پرونده تخلف صنفی در لرستان

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی لرستان از تشکیل ۴۷۶پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

جواد احمدپور با اشاره به نظارت گشت‌های بازرسی از صنوف لرستان، گفت: ۶۰۰۰ مورد بازرسی از صنوف این استان در ایام عید نوروز انجام شده است.

او با بیان اینکه ۴۷۶ پرونده تخلف صنوف در لرستان تشکیل شده است، اضافه کرد: سهمیه آرد دو نانوایی متخلف ایام نوروز در این استان تشکیل شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی لرستان با اعلام قطع سهمیه آرد دو مورد نانوایی، بیان کرد: ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی پرونده تخلف صنوف این استان در ایام نوروز است.

احمدپور با بیان پلمب ۳۶ مورد واحد صنفی متخلف و کشف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در لرستان گفت، ۱۲۷ کیسه آرد به‌ارزش ۸۰ میلیون تومان ایام نوروز با گشت‌های نظارت و بازرسی از نانوایی‌هایی این استان کشف شده است.

او با تأکید به توزیع کافی مرغ در بازار شب عید لرستان، اطلاع داد: مرغ به‌میزان کافی در بازار این استان وجود دارد و مرغ دوبرابر نیاز ایام نوروز وارد بازار شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی لرستان اعلام کرد: ۸۱ هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از صنوف این استان طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است که از این مقدار ۳۶ هزار و ۱۰۶ مورد بازرسی از نانوایی‌ها و ۴۵ هزار و ۴۲۴ مورد بازرسی نیز مربوط به سایر صنوف است.

احمدپور بیان کرد: ۲۷۰ میلیارد تومان پرونده تخلف صنوف لرستان در سال ۱۴۰۲ تشکیل شده است.

 

برچسب ها: تعزیرات ، صنوف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار