دستگیری قاچاقچی و کشف مواد افیونی در مرز‌های شمالی سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی زابل از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۷ کیلوگرم مواد افیونی در مرز‌های شمالی استان خبر داد.

سرهنگ پرویز قاسم زاده گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه‌ی استحفاظی به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان مواد و سلاح مهمات را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین مأموران گرفتار می‌بینند شروع به تیراندازی می‌کنند که با پاسخ قاطع و آتش پرحجم مرزداران روبه‌رو می‌شوند و با توجه به اتخاذ موضع و تاکتیک‌های عملیاتی مناسب توسط مأموران زمین‌گیر شدند.

سرهنگ "قاسم زاده" بیان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل موفق شدند در دو عملیات مقتدرانه و مسنجم ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر قاچاقچی، ۴ قبضه سلاح از نوع کلت کمری و شکاری، مقدار ۲۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: ۱۲ کیلو گرم هروئین، ۱۵ کیلوگرم از نوع تریاک، را کشف کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان‌سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

 

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار