۱۲۵ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور ساخته شد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: ۱۲۵ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تا پایان بهمن ماه سال گذشته در شهرهای جدید کشور ساخته شد.

سعید غفوری در جریان بازدید از شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران، گفت: روند ساخت مسکن از اسفندماه سال گذشته تاکنون جهش خوبی داشته و به ۱۶۵ هزار واحد رسیده و برای ۳۳۵ هزار واحد نیز روند تامین زمین در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور ضمن اشاره به انجام بازدیدهای مستمر از کارگاه‌ها از هفته آینده عنوان کرد: باتوجه به تعهداتی که به مردم داده شده کارگاه‌ها باید در ۲ تا سه شیفت فعال و در شهرهایی که از برنامه زمان بندی عقب هستند باید شیفت‌های جبرانی در نظر گرفته شود. 

وی اظهار کرد: پیش از این در شهر امیرکبیر یک‌هزار و ۱۳۱ واحد مسکن در قالب طرح مسکن مهر و طرح حمایتی تعریف شده بود و هم‌اکنون نیز سه هزار واحد به صورت ویلایی در این شهر در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کطور بیان کرد: هشت هزار قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب واگذاری گروهی و انفرادی در شهر امیرکبیر در پنج محله در حال انجام است و واگذاری یک‌هزار قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب طرح جوانی جمعیت نیز برنامه‌ریزی شده است.

غفوری ادامه داد: حدود چهار هزار واحد مسکونی نیز در شهر مهاجران در حال ساخت و واگذاری است.

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.