اقدامات شرکت عمران شهر امیرکبیر در نهضت ملی مسکن قابل تقدیر است

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: اقدامات شرکت عمران امیرکبیر اراک در نهضت ملی مسکن چشمگیر و قابل تقدیر است.

سعید غفوری روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های شهر جدید امیرکبیر گفت: سیاست در نظر گرفته شده برای این شهر ساخت مسکن ویلایی است که این سیاست ادامه‌دار خواهد بود.

وی با اشاره به تداوم بازدید از شهرهای جدید عنوان کرد: در این سال هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و نباید کم کاری شود، زمین به میزان تعهدات، در دولت سیزدهم تامین شده و نسبت به ساخت باید برنامه‌ریزی و اقدام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور اظهار کرد: پیش از این ساخت یک‌هزار و ۱۳۱ واحد حمایتی مسکن مهر در شهر امیرکبیر برنامه‌ریزی شده بود اما در طرح نهضت ملی مسکن نیز ساخت سه هزار واحد مسکونی در این شهر و چهار هزار واحد در شهر مهاجران هدفگذاری شد.

غفوری ادامه داد: هشت هزار قطعه زمین ۲۰۰ متر مربعی برای واگذاری انفرادی، گروهی و جوانی جمعیت در شهر امیرکبیر نظر گرفته شده است که به صورت ماهانه به واجدان شرایط واگذار می‌شود.

۹۰۰ قطعه زمین آماده واگذاری در شهر امیرکبیر

مدیر شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) ۹۷ قطعه زمین به متقاضیان اهدا شد.

«سعید میرزایی» بیان کرد: زمستان سال گذشته نیز ۱۶۶ قطعه زمین آماده، تعدادی تحویل و تعدادی نیز امروز تحویل متقاضیان شد.

وی ادامه داد: ۹۰۰ قطعه زمین ویلایی در محله پنج شهر امیرکبیر که از محله‌های مناسب این شهر است آماده واگذاری است که در طرح بازنگری ۳۰۰ قطعه به مساحت ۲۰۰ متر آماده واگذاری انفرادی و مابقی در قطعاتی به مساحت ۳۰۰ و ۴۰۰ مترمربع به ۲ متقاضی واگذار می‌شود.

مدیر شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران عنوان کرد: ساخت انفرادی ۲۰۰ قطعه زمین در محله چهار این شهر نیز آماده واگذاری است که با مشارکت مردم ساخته شود.

میرزایی اظهار کرد: بعد از تهیه طرح در محله‌های ۹، ۱۰، ۱۵ و ۱۶ که ظرفیت هشت هزار قطعه ساخت انفرادی دارد امسال آماده و به مردم واگذار می‌شود.

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.