سرلشکر زاهدی ناجوانمردانه به شهادت رسید

امام جمعه موقت اصفهان جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت سرلشکر زاهدی به دست این رژیم منحوس را محکوم کرد.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  با تاکید بر رعایت تقوای الهی گفت: مومنانی که در یک ماه بر نفس خود غلبه کردند، تقوای الهی پیشه کنند.


 حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ و تقویت وحدت افزود: در این رابطه مقام معظم رهبری بار‌ها نسبت به ایجاد وحدت و دوری از اختلاف توصیه کرده‌اند، زیرا با وحدت، پیروزی قطعی است.


او  با گرامیداشت یاد سرلشکر شهید زاهدی ادامه داد: سرلشکر زاهدی ناجوانمردانه توسط رژیم خبیث به شهادت رسید، امیدواریم خداوند به ارتش و سپاه ما قدرتی عنایت فرماید که رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.


امام جمعه موقت اصفهان همچنین افزود: متأسفانه در ماه رمضان اقدامی برای امر به معروف و نهی از منکر و برخوردی با اقدامات منکر و حتی بی‌حجابی نشد، برخی از رستوران‌ها سرویس‌دهی داشتند، در برخی خیابان‌ها مانند چهارباغ و میدان امام (ره) روزه‌خواری به‌صورت علنی انجام شد.


او همچنین با اشاره به افزایش قیمت کالا‌های اساسی افزود: متأسفانه با افزایش قیمت ارز، شاهد افزایش قیمت تمامی کالا‌های اساسی بودیم، دولت نباید اجازه دهد که برخی سرمایه داران قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم را افزایش دهند.


حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی با اشاره به بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: امام خمینی (ره) ارتشیان را فرزندان ملت ایران دانستند و امروز شاهدیم تنها ارتش الهی در دنیا ارتش مقدس جمهوری اسلامی است.
وی درباره سالروز تخریب قبور ائمه بقیع نیز ادامه داد: امروز کشور‌های اسلامی مانند لبنان، یمن و عراق در حد توان با رژیم صهیونیستی درحال مقابله هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.