رفع مشکل تأمین لاستیک تاکسی

معاون توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه، گفت : مشکل تأمین لاستیک تاکسی که در سراسر کشور از جمله کرمانشاه وجود دارد، با اقدامات انجام شده به‌زودی برطرف می‌شود.

احسان باقرخانی معاون توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه گفت : از مدتی پیش به دلیل محدودیت‌هایی در تأمین ارز برای واردات مواد اولیه در برخی از اندازه‌های لاستیک در سطح کشور مشکلاتی ایجاد شد.

وی عنوان کرد: با پیگیری انجام شده و تفاهم با واحد‌های تولیدکننده داخلی مشکل تأمین لاستیک در سایز‌های سواری در حال رفع شدن است و هر هفته به صورت ویدیو کنفرانس جلساتی با وزارت متبوع برگزار می‌شود.

باقرخانی با اشاره به اینکه عمده‌ترین مشکلات در زمینه تأمین رینگ ۱۳ و ۱۴ مورد استفاده تاکسی‌ها است، گفت: با رایزنی انجام شده و افزایش تولید این مشکل مقطعی به‌زودی برطرف می‌شود و جای نگرانی نیست.

معاون توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: تولید لاستیک روز به روز در حال افزایش است و با نظارت همکاران بر نحوه عرضه لاستیک و همکاری اتحادیه لاستیک فروشان در شهر کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها در توزیع این مشکل به‌زودی برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه هیچ راهی برای خرید و سهمیه اختصاصی لاستیک برای رانندگان تاکسی از طرف وزارت کشور پیش‌بینی نشده و سهمیه‌ای به این منظور در نظر گرفته نشده که ویژه این قشر باشد، اما تلاش می‌شود با رایزنی انجام شده سهمیه استان را افزایش دهیم که دغدغه اتحادیه برطرف شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار