مصرف روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین

طی یک سال گذشته به صورت میانگین روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری مصرف شد.

ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری؛ حدود ۱۴۶ همت یارانه سوخت در یک ساله ۱۴۰۲ در استان تامین و توزیع شده است.

وی افزود: در یک سال گذشته به صورت میانگین روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح استان به مصرف رسیده است و در این بازه زمانی مقدار مصرف بنزین ۱۳.۱ درصد افزایش داشته است.

تیموری اظهار کرد: مقدار مصرف نفت گاز با ۵.۱ درصد افزایش و میزان مصرف نفت سفید با ۲.۱ درصد رشد گزارش شده و مشکلی در خصوص تأمین سوخت وجود نداشته است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ با راه اندازی سه باب جایگاه عرضه سوخت مایع برای حداقل ۳۰ نفر به صورت مستقیم در طاقانک، فلارد و لردگان اشتغالزایی شد و با افزایش و نوسازی ۳۵ درصدی ناوگان نفت‌بَری با اضافه شدن ۴۵ دستگاه نفت‌کش در مجموع با تعداد ۱۵۴ دستگاه نفتکش فعال خدمات سوخترسانی در استان توسعه یافت.

تیموری گفت: اجرای طرح کهاب در شش جایگاه (طرح جمع‌آوری بخار بنزین در سطح جایگاه) و تأمین سوخت ۲۴۲ پرواز فرودگاه بین المللی شهرکرد از طریق واحد سوخت گیری و هواپیمایی منطقه با افزایش ۶.۱ درصدی تحویل سوخت به شرکت‌های هواپیمایی و سوخت رسانی شبانه‌روزی مجاری عرضه از جمله اقدامات شاخص شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.