مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد

احداث بیش از ۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در دو سال گذشته ۲۳ هزار و ۳۲۰ مترمربع سایبان در پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی (مرز مهران) احداث شده است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: در این بازه زمانی (۲ سال گذشته) ساختمان اصلی و جانبی قرارگاه پلیس، مهمانسرای مهران و ۱۹ دستگاه ترانسفورماتور در پایانه مرزی مهران احداث و ایجاد شده است.

وی افزود: احداث ۲۵ دستگاه سایبان آبخوری، ساختمان پایش، قرارگاه رسانه‌ای و ایجاد ۱۹۰ چشمه سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در پایانه مرزی مهران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره کل در بخش راه یادآور شد: در این مدت (ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون) ۱۳۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۴۰۸ کیلومتر آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است.

چشمه خاور بیان کرد: نصب ۴۱ کیلومتر نیوجرسی، ۷۰ کیلومتر نگهداری روشنایی راه و تونل و سه هزار و ۱۱۲ مترمربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در دولت سیزدهم بوده است.

وی یادآور شد: عملیات ۵۵۶ کیلومتر درز گیری راه و ۱۰۹ هزار لکه گیری از دیگر اقدامات انجام شده است.

برچسب ها: راهداری ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.