حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است

در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس از هماهنگی راهبردی و همکاری برادرانه سپاه و ارتش در حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی و عملیات «وعده صادق» به عنوان تصویرساز شکوهمندی ایران یاد شده است.

در آستانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

عمل انقلابی، حکیمانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی در برابر رویکرد‌های انحرافی موجب تثبیت این شجره طیبه و تداوم افتخارات آن در دفاع همه جانبه از جغرافیای ارزش‌ها و اصول و جغرافیای سرزمین مقدس ایران اسلامی شد.

حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان در دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران ماندگار هست و چراغ راه همه مجاهدان عرصه حق و باطل است. مجاهدان پاکباخته ارتش اسلامی و مکتبی ایران با شناخت دقیق و بصیرت عمیق از صراط مستقیم انقلاب اسلامی از آغاز تا تداوم انقلاب الگوی درخشانی ساخته‌اند که روز به روز صبغه الهی آن بیشتر می‌شود و مایه امید مستضعفان و بیم مستکبران عالم گردیده و نام مبارک ارتش اسلامی ایران لرزه به اندام مستکبرین می‌اندازد.

ارتش جمهوری اسلامی در دوران ۴۴ ساله انقلاب در همه صحنه‌ها و میدان‌های داخلی حمایت و دفاع از میهن اسلامی و سرزمین قهرمان پرور ایران پیشگام و پیشرو بوده و مایه افتخار آحاد ایرانیان است و از سویی عزت راهبردی و صلابت ایران اسلامی مرهون اقدامات جهادی، ایثار، رزمندگی و فداکاری عناصر مومن و مکتبی در ارتش جمهوری اسلامی است، آنچنان‌که این عزت روز افزون امروز فراگیر شده و مایه دلشادی همه آزادگان جهان است.

هماهنگی راهبردی و همکاری برادرانه سپاه و ارتش در حفاظت از مرز‌های مقدس ایران اسلامی به ویژه دفاع مشروع و عملیات وعده صادق در مقابل اشتباه رژیم خبیث صهیونیستی، تصویری جان‌افزا برای نشان شکوهمندی ایران است که همواره زمینه آمادگی‌های روز افزون در طراحی و عمل مورد نیاز انقلاب اسلامی را بیشتر نموده است. دستاورد‌های افتخارآمیز ارتش و افسران با ایمان این ساختار الهی در حوزه علم و فناروی، دفاعی، نظامی در همه ابعاد نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند موجب ایجاد بازدارندگی و پایان دوران «بزن در رو» توسط مستکبران شده است.

سپاه فجراستان فارس با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش مکتبی و اسلامی و افتخار آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را گرامی داشته و این روز را به آحاد رزمندگان و مجاهدان و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.