ناخدا یکم سعادت:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد

فرمانده ناوگان شمال گفت: عملیات وعده صادق، نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی است.

ناخدا یکم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال کشور صبح امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) در رژه یگان‌های نظامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت گفت: عملیات «وعده صادق» حماسه غرورآفرین و نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی بوده است.

او با اشاره به دستاورد‌های ارتش در عرصه‌های مختلف افزود: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در دفاع از مرز‌های سرزمینی نقش مؤثری داشته و امنیت آفرین بوده است.

فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی نیرویی مؤمن، انقلابی و شجاع است، تصریح کرد: حرکت‌های ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف غرورآفرین است.

ناخدا یکم سعادت همچنین بر لزوم حفظ امنیت و صلابت از سوی نیروی ارتش جمهوری اسلامی تآکید کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ضامن امنیت، اقتدار و آرامش مرز‌های سرزمین است.

منبع: مهر

مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش در رشت

مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش امروز در رشت همچنین با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش در رشت

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از جلوی جایگاه ویژه، رژه رفته و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.