بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب

با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، دو مدرسه شش کلاسه در روستا‌های چاه اسماعیل و باغ ملک شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی باوقار زعیمی افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: امروز همچنین ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد.

باوقار زعیمی افزود: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می‌شوند.

باوقار زعیمی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار