انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان

افشار کلوندی به عنوان رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد.

عصر امروز مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

در این مجمع افشار کلوندی با ۸ رای از ۱۰ رای ماخوذه سکانداری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان را تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۷ برعهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع گفت: در حال حاضر علی‌رغم اینکه در برخی کشور‌ها شاهد جنگ و ناامنی هستیم، اما به پاس خون شهدا و تلاش‌های نیرو‌های سپاه کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: پیامبر اعظم (ص) نیز یکی نعمت‌های بزرگ را امنیت نام برده‌اند.

وی با اعلام اینکه کردستان ظرفیت برگزاری مسابقات مختلف اتومبیلرانی را دارد، اضافه کرد: متاسفانه سال گذشته نتوانستم زیاد در این رشته موفق باشم که یکی از دلایل آن نیز اداره کردن هیأت توسط سرپرست بود.

غلام‌ویسی بر فعال شدن هیات‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم رئیس جدید هیات استانی تلاش خود را برای توسعه این رشته به کار گیرد.

وی گفت: تربیت مربیان خوبی در این رشته مدنظر باشد ضمن اینکه به روز کردن دانش مربیان در موفقیت ورزشکاران تاثیر به سزایی خواهد داشت.

افشار کلوندی تنها کاندیدای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان نیز در این مجمع گفت: هئیت‌های استانی بازوی اجرای فدراسیون هستند که نقش موثری در توسعه و پیشبرد اهداف فدراسیون دارند.

وی به برنامه‌های خود در این هیات اشاره کرد و گفت: تعامل با فدراسیون، برگزاری کلاس.‌های تخصصی در تمامی رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری، اعزام نفرات به

مسابقات کشوری، جذب اسپانسر، همکاری با رسانه‌ها ادارات و ...، فعال کردن هیات‌های شهرستانی، راه‌اندازی پیست در شهر سنندج از جمله این برنامه‌هاست.

افشار کلوندی اهل سنندج و دارای مدرک کارشناسی مدیریت تربیت بدنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.